Na tragu strateškog opredjeljenja novog vodstva da napravi iskorak na svim poljima djelovanja kluba, na jučer održanoj izvanrednoj sjednici uprave i nadzornog odbora NK Jadran-Poreč, koja se održala u opuštenoj, gotovo kućnoj atmosferi Istarske konobe u Buićima pokraj Poreča, predstavljen je novi, redizajnirani vizualni identitet kluba.
Čiste linije, minimalizam i modernizam glavne su odlike novog vizualnog identiteta nogometnog kluba Jadran iz Poreča. Predstavljeno rješenje je svojevrstan spoj 65-godišnje tradicije i vizije budućnosti kluba, nastao otvorenom raspravom vodstva, članstva, prijatelja i navijača kluba, uz stručnu potporu proslavljenog dizajnerskog studija Sonda i ''klupskog'' dizajnera Alexa Knapića iz studija Visum.
Novi klupski grb razlikuje se od prijašnjeg u nekoliko detalja; u prvom redu ''nestalo'' je prepoznatljivo slovo ''J'', koje je sada ugrađeno u vanjske rubove samog grba, u plavo-bijeloj inačici. Također, nova verzija izvedena je i u 3D varijanti, što joj daje određenu dozu sofisticiranosti, s time da je ''tradicija'' zadržana prepoznatljivim okomitim crtama koje kao da izranjaju iz uzburkanog mora, što je postignuto vodoravnim valovitim linijama. A najdojmljivija je ipak položena 3D verzija koja podsjeća na plavo-bijelu ribarsku barku, spremnu za najveće bure i oluje. Sve u svemu, ovaj novi vizualni identitet pravo je osvježenje na istarskoj i hrvatskoj dizajnersko-nogometnoj sceni.
Sjednica je iskorištena i za internu proslavu kojom je ''muški'' dio kluba počastio uvijek vedru i nasmiješenu tajnicu kluba Natašu povodom njezinog rođendana. A sve skupa je uveseljavao simpatični domaćin, legendarni Antonio, inače veliki navijač NK Jadrana. Da je ''spiza'' kao i uvijek bila odlična, ne treba posebno naglašavati.