Naručitelj, Sportska zajednica Grada Poreča pokreće postupak jednostavne nabave Potrošnog materijala, evidencijski broj nabave: 05/2024, a za koju sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ 120/16) naručitelj za navedenu nabavu nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane ZJN 2016.
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na dostavu ponude sukladno slijedećim uvjetima i zahtjevima koji predstavljaju osnovne elemente za izradu ponude:
1.NARUČITELJ
1.1. Podaci o naručitelju:
Naziv javnog naručitelja: Sportska zajednica Grada Poreča
Sjedište: N. Tesle 16, 52440 Poreč
Adresa: N. Tesle 16, 52440 Poreč
E-mail: tajnik@szgp.hr
Telefon: 052 432 322
Adresa portala – internetska stranica: www.szgp.hr
OIB: 10156530385
Odgovorna osoba naručitelja: predsjednik Aleksandar Beaković.
1.2. Osoba zadužena za kontakt:
Osoba ili služba zadužena za kontakt: Aleksandar Beaković– predsjednik Sportske zajednice Grada Poreča
E-mail: tajnik@szgp.hr
Mobilni telefon: 098 254 801
2.OPIS PREDMETA NABAVE
2.1. Predmet nabave: POTROŠNI MATERIJAL
Predmet nabave je nabava robe – potrošni materijal – sredstva za čišćenje i održavanje, te materijal za higijenske potrebe i njegu za potrebe Sportske zajednice Grada Poreča sukladno opisu, vrsti i količinama određenim u Troškovniku –Tehničkoj specifikaciji .
Isporučena roba mora biti nova i nekorištena, te udovoljavati svim standardima prema pozitivnim propisima Republike Hrvatske.
2.2. Tehničke specifikacije:
Kvaliteta i tehničke karakteristike robe moraju biti sukladne važećim zakonima, tehničkim i drugim propisima, normativima i obveznim standardima i pravilnima struke.
Sljedeći ponuđeni proizvodi moraju posjedovati STL – sigurnosno tehnički list:
– tvari (a od 1. lipnja 2015. i smjese) koje se prema CLP-u razvrstavaju kao opasne
– smjese koje se prema DPD (direktiva o opasnim smjesama) razvrstavaju kao opasne (do 1. lipnja 2015.);
– tvari koje su postojane, bioakumulativne i toksične (PBT) ili vrlo postojane i vrlo bioakumulativne (vPvB) prema kriteriju danom u Prilogu XIII Uredbe REACH;
– tvari koje se prema članku 59(1) Uredbe REACH ili zbog bilo kojeg drugog razloga nalaze na listi kandidata za eventualnu autorizaciju.
2.3. Količina predmeta nabave: Količina predmeta nabave je OKVIRNA količina za period od sklapanja Ugovora u trajanju 1 godine ili do utrošenja iznosa planiranih financijskih sredstava predmetne nabave.
. Stvarna nabavljena količina robe na temelju sklopljenog Ugovora može biti veća ili manja od predviđene količine. Ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju sklopljenog Ugovora ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.
2.4. Procijenjena vrijednost nabave: 17.104,00 eura (bez PDV-a).
2.5. Evidencijski broj nabave iz Plana nabave: 05/2024
- UVJETI NABAVE
3.1. Način izvršenja:
- Sukcesivno tijekom ugovornog razdoblja.
3.2. Rok trajanja Ugovora:
-do utrošenja iznosa planiranih financijskih sredstava predmetne nabave,
– do okončanja ugovora.
3.3. Rok valjanosti ponude:
- 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda i mora biti naveden u obrascu ponude – Ponudbeni list.
- Ponude s kraćim rokom valjanosti bit će odbijene.
3.4. Rok isporuke robe:
Odabrani ponuditelj obvezuje se isporučiti robu od tri (3) radna dana računajući od dana primitka svake narudžbe odnosno specifikacije uredskog materijala.
Naručitelj se obvezuje prilikom preuzimanja robe, a najkasnije u roku od tri (3) dana od dana primitka iste, eventualno uočene nedostatke utvrditi i bez odgode obavijestiti prodavatelja (odabranog ponuditelja). Prodavatelj se obvezuje da će najkasnije u roku od tri (3) dana od obavijesti otkloniti nedostatak, odnosno isporučiti drugu robe bez nedostataka.
Uredna isporuka, odnosno izvršenje predmeta nabave se potvrđuje dostavnicom (otpremnicom), ovjerenom od strane Naručitelja.
3.5. Mjesto isporuke robe:
- Sportska zajednica Grada Poreča, N. Tesle 16 , Poreč ( SD Žatika i SD Veli Jože)
3.6. Rok, način i uvjeti plaćanja:
- Predujam isključen.
- Plaćanje će se vršiti u eurima. Ponuditelj će račun dostavljati na adresu Naručitelja.
- Plaćanje se vrši po urednoj primopredaji robe, na žiro-račun/IBAN/ odabranog ponuditelja, u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa sadrži sve zakonom propisane elemente (obvezni elementi računa za obveznike PDV-a propisani su člankom 79. Zakona o porezu na dodanu vrijednost – “Narodne novine” broj 73/13, 99/13, 148/13, 153/13, 143/14, 115/16).
3.7. Cijena ponude:
- Ponuditelji su obvezni popuniti priloženi Troškovnik u cijelosti. Ponuditelji ne smiju mijenjati ili nadopunjavati tekst opisa pojedinih stavki ili količine u Troškovniku.
- Ponuditelj izražava cijenu ponude u eurima .
- Cijena ponude piše se brojkama.
- Ponuditelji u troškovniku predmeta nabave upisuju jedinične cijene, ukupnu cijenu po stavkama i ukupnu cijenu ponude.
- U cijenu ponude moraju biti uračunati svi popusti i troškovi, takse i ostala davanja, troškovi prijevoza, te zavisni troškovi, koje je ponuditelj obvezan izvršiti iz bilo kojeg razloga, bez porezana dodanu vrijednost, koji se iskazuje zasebno iza cijene ponude.
- Ukupnu cijenu ponude čini cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost (PDV).
- Cijena ponude određuje se kao nepromjenjiva.