Sportska zajednica Grada Poreča pokreće postupak jednostavne nabave UREDSKIH POTREPŠTINA
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na dostavu ponude sukladno slijedećim uvjetima i zahtjevima koji predstavljaju osnovne elemente za izradu ponude:
1.NARUČITELJ
1.1. Podaci o naručitelju:
Naziv javnog naručitelja: Sportska zajednica Grada Poreča
Sjedište: N. Tesle 16, 52440 Poreč
Adresa: N. Tesle 16, 52440 Poreč
E-mail: tajnik@szgp.hr
Telefon: 052 432 322
Adresa portala – internetska stranica: www.szgp.hr
OIB: 10156530385
Odgovorna osoba naručitelja: predsjednik Alfredo Mendiković.
1.2. Osoba zadužena za kontakt:
Osoba ili služba zadužena za kontakt: Silvija Deković Starčić – tajnica Sportske zajednice Grada Poreča
E-mail: tajnik@szgp.hr
Mobilni telefon: 091 256 5824
2.OPIS PREDMETA NABAVE
2.1. Predmet nabave: UREDSKE POTREPŠTINE
Predmet nabave je nabava robe – uredskih potrepština za potrebe Sportske zajednice Grada Poreča u 2018. godini sukladno opisu, vrsti i količinama određenim u Troškovniku –Tehničkoj specifikaciji .
Isporučena roba mora biti nova i nekorištena, te udovoljavati svim standardima prema pozitivnim propisima Republike Hrvatske.
2.2. Tehničke specifikacije:
Nuđenje jednakovrijednih proizvoda: omogućuje se zainteresiranim gospodarskim subjektima nuđenje „jednakovrijednih“ tonera i tinti koji opisom, kvalitetom i namjenom moraju odgovarati tehničkim specifikacijama u Troškovniku i osigurati pravilan rad uređaja za ispis i kopiranje.
U tom slučaju ponuditelj je dužan dokazati jednakovrijednost ponuđenih tonera i tinti u odnosu na originalne tonere i tinte iskazane u Troškovniku te je u tu svrhu dužan dostaviti sljedeće dokumente:
Naručitelj je u specifikaciji tonera i tinti koristio općepoznate i uobičajene opise navedenih artikala prema brojčanim i slovnim oznakama, nazivu proizvođača i opisu modela/podmodela ispisnih uređaja za koje se nabavlja predmetni potrošni materijal.
Iz navedenog proizlazi da je Naručitelj opisao predmetne artikle kao OEM (Original Equipment Manufacturers) tonere i tinte iz razloga bolje prepoznatljivosti tehničkih karakteristika istih.
U troškovniku u kolonama u kojima je navedena marka artikla ili proizvođač ponuditelj je dužan ako nudi jednakovrijedan artikl pored artikla upisati njegovu marku ili naziv proizvođača. U suprotnom, smatrat će se da ponuditelj nudi artikl marke ili proizvođača koji su navedeni u troškovniku.
Jednakovrijednost ponuđenih artikala se dokazuje sukladno traženju iz točke 5.1.1.
2.3. Količina predmeta nabave: Količina predmeta nabave je OKVIRNA količina za period od sklapanja Ugovora do 31.12.2019.godine. Stvarna nabavljena količina robe na temelju sklopljenog Ugovora može biti veća ili manja od predviđene količine. Ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju sklopljenog Ugovora ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.
2.4. Procijenjena vrijednost nabave: 32.000,00 kn (bez PDV-a).
2.5. Evidencijski broj nabave iz Plana nabave: 02 /2019
3. UVJETI NABAVE
3.1. Način izvršenja:
- Sukcesivno tijekom ugovornog razdoblja.
3.2. Rok trajanja Ugovora:
- Od sklapanja Ugovora do 31.12.2019. godine.
3.3. Rok valjanosti ponude:
- 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda i mora biti naveden u obrascu ponude – Ponudbeni list.
- Ponude s kraćim rokom valjanosti bit će odbijene.
3.4. Rok isporuke robe:
Odabrani ponuditelj obvezuje se isporučiti robu od tri (3) radna dana računajući od dana primitka svake narudžbe odnosno specifikacije uredskog materijala.
Naručitelj se obvezuje prilikom preuzimanja robe, a najkasnije u roku od tri (3) dana od dana primitka iste, eventualno uočene nedostatke utvrditi i bez odgode obavijestiti prodavatelja (odabranog ponuditelja). Prodavatelj se obvezuje da će najkasnije u roku od tri (3) dana od obavijesti otkloniti nedostatak, odnosno isporučiti drugu robe bez nedostataka.
Uredna isporuka, odnosno izvršenje predmeta nabave se potvrđuje dostavnicom (otpremnicom), ovjerenom od strane Naručitelja.
3.5. Mjesto isporuke robe:
- Sportska zajednica Grada Poreča, N. Tesle 16 , Poreč.
3.6. Rok, način i uvjeti plaćanja:
- Predujam isključen.
- Plaćanje će se vršiti u kunama. Ponuditelj će račun dostavljati na adresu Naručitelja.
- Plaćanje se vrši po urednoj primopredaji robe, na žiro-račun/IBAN/ odabranog ponuditelja, u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa sadrži sve zakonom propisane elemente (obvezni elementi računa za obveznike PDV-a propisani su člankom 79. Zakona o porezu na dodanu vrijednost – “Narodne novine” broj 73/13, 99/13, 148/13, 153/13, 143/14, 115/16).
3.7. Cijena ponude:
- Ponuditelji su obvezni popuniti priloženi Troškovnik u cijelosti. Ponuditelji ne smiju mijenjati ili nadopunjavati tekst opisa pojedinih stavki ili količine u Troškovniku.
- Ponuditelj izražava cijenu ponude u kunama (HRK).
- Cijena ponude piše se brojkama.
- Ponuditelji u troškovniku predmeta nabave upisuju jedinične cijene, ukupnu cijenu po stavkama i ukupnu cijenu ponude.
- U cijenu ponude moraju biti uračunati svi popusti i troškovi, takse i ostala davanja, troškovi prijevoza, te zavisni troškovi, koje je ponuditelj obvezan izvršiti iz bilo kojeg razloga, bez porezana dodanu vrijednost, koji se iskazuje zasebno iza cijene ponude.
- Ukupnu cijenu ponude čini cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost (PDV).
- Cijena ponude određuje se kao nepromjenjiva.
3.8.UGOVORNA KAZNA
- Odabrani ponuditelj će platiti ugovornu kaznu u iznosu od 5% vrijednosti ugovora, ako ugovornu obvezu ne ispuni ili ako zakasni s njezinim ispunjenjem ili ako je neuredno ispuni, osim ako je do neispunjenja ili zakašnjenja došlo iz uzroka za koji dužnik (odabrani ponuditelj) ne odgovara (npr.viša sila).
- U slučaju neispunjenja obveze naručitelj može zahtijevati ili ispunjenje obveze ili ugovornu kaznu.U slučaju zakašnjenja ili neurednog ispunjenja naručitelj ima pravo zahtijevati i ispunjenje obveze i ugovornu kaznu.
3.9. Kriterij odabira ponuda:
- najniža cijena
4.Dokazi sposobnosti:
Uz ponudu molimo obvezno dostaviti sljedeće dokaze o sposobnosti:
- Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registara države sjedišta kojim ponuditelj dokazuje upis u registar države sjedišta, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta, ponuditelj može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod ili izjava ne smiju biti stariji od tri mjeseca računajući od dana objave ovoga poziva.
- Potvrdu porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, koji ne smije biti stariji od 30 (trideset) dana od dana objave ovoga poziva. Ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje ovaj dokument, on može biti zamijenjen izjavom pod prisegom ili odgovarajućom izjavom osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta.
Iz navedenog dokaza mora biti razvidno da je ponuditelj ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstvenog osiguranje, odnosno da mu je, sukladno posebnim propisima, odobrena odgoda plaćanja.
- Izjavu da će odabrani ponuditelj isporučiti robu u roku od tri (3) radna dana računajući od primitka narudžbe odnosno specifikacije (Prilog poziva).
5. Tehnička i stručna sposobnost
5.1.1. Jednakovrijednost
Ako Ponuditelj troškovnikom nudi predmetni artikl koji je jednakovrijedan OEM artiklima proizvođača ispisnih uređaja, kao dokaz jednakovrijednosti potrebno je dostaviti slijedeće dokumente:
- Ispitno izvješće (Test Report) – izvješće o kapacitetu ispisa tonera, prema metodologiji opisanoj u normi ISO 19752 i ISO 19798, odnosno izvješće o kapacitetu ispisa tinte prema metodologiji opisanoj u normi ISO 24711, kojim se dokazuje da minimalni kapacitet ispisa ponuđenih tonera i tinti odgovara kapacitetu OEM tonera i tinti navedenih u troškovniku.
- Potrebno je dostaviti Ispitna izvješća samo za one stavke troškovnika koje u tehničkim specifikacijama u stupcu „Opis artikla“ imaju oznaku toner ili tinta.
Ispitno izvješće može biti izdano od akreditiranog ispitnog laboratorija za navedene norme ili od proizvođača ponuđenih jednakovrijednih artikala.
Ako se kao dokaz jednakovrijednosti dostavlja Ispitno izvješće izdano od proizvođača ponuđenih jednakovrijednih artikala obvezno se prilaže i Certifikat sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001 i Certifikat za sustav upravljanja okolišem prema normi ISO 14001 proizvođača jednakovrijednih artikala.
Certifikati moraju biti izdani od akreditiranih certifikacijskih tijela. Akreditacijska tijela moraju biti potpisnici međusobnih ugovora o priznavanju akreditacije s EA – Europska organizacije za akreditaciju ili IAF – Međunarodni forum za akreditaciju.
Dokaz o testiranju ponuđenih jednakovrijednih artikala nekim drugim europskim ili međunarodnim normama od onih navedenih u dokumentaciji biti će prihvaćeni uz dokaz iz kojih je vidljivo da je navedena norma/certifikat u potpunosti jednakovrijedna traženoj normi/certifikatu, čime se dokazuje da svaki ponuđeni artikl zadovoljava minimalne tehničke karakteristike tražene troškovnikom.
Ponuditelj dostavlja spomenutu Izjavu od proizvođača odnosno zastupnika ili distributera ponuđenih jednakovrijednih artikala.
- Izjavu o postojanju Sigurnosno tehničkih listova za sve ponuđene jednakovrijedne artikle (Material Safety Data Sheets), izdanih od proizvođača ponuđenih jednakovrijednih artikala kao dokaz da su isti proizvedeni i distribuirani sukladno Direktivi EU:1907/2006 i 1272/2008.
Naručitelj dodatno napominje da je u spomenutoj izjavi dovoljno generalno navesti da ponuđeni jednakovrijedni artikli imaju važeći Sigurnosno tehnički list tj. u izjavi nije potrebno poimence nabrajati pojedine artikle. Ponuditelj je obvezan na zahtjev Naručitelja i/ili Korisnika dostaviti Sigurnosno tehnički list za svaki ponuđeni jednakovrijedni toner ili tintu.
- Izjavu o poštivanju prava intelektualnog vlasništva kao dokaz poštivanja patentnih prava u proizvodnji tonera i tinti za sve ponuđene jednakovrijedne artikle(Prilog V.)
6. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
- Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a treba sadržavati
- Ponudbeni list (pravilno ispunjen i potpisan od strane ponuditelja) PRILOG I.
- Troškovnik (pravilno ispunjen i potpisan od strane ponuditelja).
- Dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje osnove za isključenje(točka 4. Poziva)
- Traženi dokazi sposobnosti(točka 5. Poziva)
- Ponuda se piše neizbrisivom tintom (pisano rukom ili ispisom putem štampača).
- Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude (npr. 2/6).
7. NAČIN DOSTAVE PONUDE
- Ponuda se dostavlja na način da čini cjelinu te da je onemogućeno naknadno umetanje ili vađenje listova.
- Ponuda treba biti potpisana i ovjerena pečatom od strane za to ovlaštene osobe ponuditelja.
- Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
7.1. Rok za dostavu ponude:
- Krajnji rok za dostavu ponude je 18.01.2019. godine do 10:00 sati bez obzira na način dostave i vrijeme slanja.
7.2. Način dostave ponude:
- Ponuda se predaje neposredno na urudžbeni zapisnik Naručitelja ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu Naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:
- na prednjoj strani ponude:
SPORTSKA ZAJEDNICA GRADA POREČA,
N. Tesle 16,52 440 Poreč
PONUDA ZA NABAVU JEDNOSTAVNE NABAVE- UREDSKE POTREPŠTINE
Evidencijski broj nabave: 02/2019
“NE OTVARAJ”
- na poleđini:
Naziv i adresa ponuditelja
- Ponuditelj samostalno određuje način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude.
- Otvaranje ponuda nije javno.
- Ponuda pristigla nakon isteka roka za dostavu ponuda neće se otvarati, te će se kao zakašnjela ponuda vratiti ponuditelju koji ju je dostavio.
8. BITNI UVJETI ZA IZVRŠENJE UGOVORA O NABAVI
- Odabrani ponuditelj je u obvezi izvršiti predmet nabave sukladno roku, kvaliteti, uvjetima i pojedinačnim cijenama navedenim u ponudi ponuditelja, ponudbenom troškovniku i uvjetima ovog Poziva na dostavu ponude.
- Na temelju ponude i odluke o odabiru sklopit će se Ugovor.
- Rok za isporuku predmetne robe:
- 3 radna dana od dana sklapanja pojedinačnog ugovora/narudžbenice, po odobrenju naručitelja iz opravdanih razloga može i duži rok.
9. OSTALO
9.1. Obavijest o rezultatima postupka:
- Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva i zadržava pravo odbiti sve ponude i poništiti ovaj postupak ukoliko niti jedna dostavljena ponuda ne odgovara svrsi odnosno u drugim opravdanim slučajevima (npr. profesionalni propust) prema odluci Naručitelja.
- Na osnovu rezultata pregleda i ocjene ponuda od strane ovlaštenih predstavnika, Naručitelj odabire najpovoljniju ponudu u roku do najduže 10 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.
- Pisanu obavijest o rezultatima nabave (o odabiru najpovoljnije ponude ili odbijanju svih ponuda i poništenju postupka nabave) Naručitelj dostavlja svim ponuditeljima putem elektroničke pošte, faksom ili preporučene poštanske pošiljke s povratnicom.
- Protiv odluke o odabiru ili odluke o poništenju nije moguće izjaviti žalbu.
9.2. Posebne odredbe:
Na ovaj postupak ne primjenjuju se odredbe Zakona o javnoj nabavi obzirom da se radi o nabavi robe procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna.
Naručitelj zadržava pravo poništiti ovaj postupak nabave u bilo kojem trenutku, odnosno ne odabrati niti jednu ponudu, a sve bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema ponuditeljima.
Prilozi Pozivu na dostavu ponude:
1. Ponudbeni list (PRILOG I),
2. Troškovnik u zasebnom dokumentu(Poziva za podnošenje ponuda u Excel formatu)
3. Izjava o roku isporuke robe
4. Izjavu o poštivanju prava intelektualnog vlasništva
Predsjednik:
Alfredo Mendiković